کیهان

... چند روزی قفسی ساخته‌اند از بدنم ...

کیهان

... چند روزی قفسی ساخته‌اند از بدنم ...

سردبیر فراری سایت مشارکت دوستان خود را شرمنده کرد (خبر ویژه)

فرزند فراری یک عنصر فراکسیون مشارکت در مجلس ششم، به خاطر خوش خدمتی هایش به دستگاه های اطلاعاتی غرب، از رئیس مجلس آلمان جایزه گرفت. حنیف مزروعی که ماه هاست فراری است تا چند هفته پیش سایت رسمی حزب مشارکت (نوروز) را اداره می کرد و با هدایت عناصر خارجی، پروژه کشته سازی و رساندن آمار قربانیان آشوب های خیابانی تا مرز «72 تن» را برعهده داشت.

نامبرده جایزه مذکور را با حضور در برلین دریافت کرد طرف آلمانی مدعی شد این جایزه را به خاطر حقوق بشر به مزروعی می دهد.

اقدامات رسوای حنیف مزروعی در کشته سازی جعلی که با تکذیب های مکرر کشته های دروغین - کسانی نظیر سعیده پورآقایی، ترانه موسوی، احمد کارگرنجاتی، محسن ایمانی و ... - همراه بود، باعث اعتراض های شدید در میان طیفی از اصلاح طلبان قرار گرفت و حتی کروبی با همه تندروی هایش اعلام کرد برخی از شایعات مذکور دروغین و ساختگی بوده و او دیگر آن ادعاها را مطرح نمی کند، پس از این اتفاقات، مزروعی اعلام کرد دیگر سردبیری سایت نوروز را برعهده نخواهد داشت. وی همچنین از جمله عناصری بود که با وجود بازداشت بودن دبیرکل، قائم مقام دبیرکل و بسیاری از اعضای اصلی حزب مشارکت، بیانیه های تند به نام جعل و در سایت منتشر می کرد.

نامبرده به خاطر همه این خدمات صادقانه! به ناتوی فرهنگی در جنگ روانی علیه جمهوری اسلامی توانست جایزه یاد شده را دریافت کند. اما رسوایی مذکور به حدی بود که حتی سایت نوروز نیز ترجیح داد خبر آن را سانسور و منتشر نکند.

برلین به یکی از چند بارانداز نیابتی سازمان «سیا» در اروپا تبدیل شده و بخشی از استخدام و به کارگیری عناصر ضد انقلاب توسط سازمان جاسوسی آمریکا در این شهر انجام می شود. برلین 9 سال پیش نیز میزبان کنفرانسی برای هماهنگی بیشتر میان عناصر ضد انقلاب از سوی بنیاد هاینریش بل بود و عناصری نظیر گنجی، کدیور، کار، دولت آبادی، اشکوری و... در آن شرکت جستند.

رضا خاتمی و مصطفی تاج زاده از جمله کسانی بودند که در زمان دولت اصلاحات و مجلس ششم، به ارتباط گیری و مذاکره با سفیر آلمان در تهران بر سر موضوعاتی چون انتخابات، پرونده هسته ای و ... پرداختند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد