کیهان

... چند روزی قفسی ساخته‌اند از بدنم ...

کیهان

... چند روزی قفسی ساخته‌اند از بدنم ...

قاچاق و سلاخی هدیه ویژه دولت نارنجی به رژیم صهیونیستی (خبر ویژه)

طی 2 سال گذشته، 25 هزار کودک اوکراینی به فلسطین اشغالی قاچاق شده اند تا اعضای بدن آنها توسط رژیم صهیونیستی مورد استفاده قرار گیرد.

این خبر چند ماه پس از افشاگری مطبوعات سوئدی مبنی بر جنایات رژیم صهیونیستی علیه پیکرهای مردم و کودکان فلسطینی و تجارت اعضای بدن آنها منتشر شد و باعث اعتراض های گسترده در اوکراین شد. سفارت رژیم صهیونیستی در کیف اوکراین، هفته گذشته شاهد تجمع و اعتراض وسیع مردم به اقدام جنایتکارانه صهیونیست ها در خروج 25 هزار کودک اوکراینی و تجارت اعضای بدن آنها بود. معترضان اوکراینی شعار می دادند اینجا غزه نیست اما حاکمان اسرائیل سعی دارند کنترل اوکراین را به دست بگیرند.

رسانه ها و مقامات رژیم صهیونیستی در واکنش به این خبر تکان دهنده، تنها مدعی شده اند که این موج تازه ای از یهودی ستیزی است و از سوئد به اوکراین سرایت کرده است.

خبر ترانزیت 25 هزار کودک اوکراینی به سرزمین های اشغالی فلسطین طی 2 سال اخیر، توسط یک نویسنده و پروفسور اوکراینی و در کنفرانسی که چند روز قبل در اوکراین برگزار شد، منتشر شد. ویچسلاو گودوین استاد فلسفه و نویسنده اوکراینی می گوید این کودکان به اسرائیل برده شدند تا اعضای آنها به عنوان قطعات یدکی استفاده شود. این یک نسل کشی آشکار است.

روی کارآمدن دولت نارنجی در اوکراین پس از کودتای مخملین آمریکا، باعث گسترش نفوذ رژیم صهیونیستی و آمریکا در این کشور شده است. آمریکایی ها نیز در این مدت دست به کار غارت معادن اورانیوم اوکراین با ثمن بخس بوده اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد