کیهان

... چند روزی قفسی ساخته‌اند از بدنم ...

کیهان

... چند روزی قفسی ساخته‌اند از بدنم ...

سانسور خبر از ترس رسوایی

سایت رسمی حزب مشارکت ادعا کرد به خاطر پرهیز از «خود تبلیغی»، خبر اعطای جایزه به سردبیر سابق این سایت توسط مقامات آلمانی را سانسور کرده است!

«نوروز» در واکنش به خبر ویژه دیروز کیهان ادعا کرد آقای حنیف مزروعی شخصا تصمیم به این کار ]سانسور خبر[ گرفته چرا که آن را نوعی خود تبلیغی قلمداد می کند.

سایت مشارکت در واکنش طولانی و توام با آسمان و ریسمان کردن خود بالاخره توضیح نداده که پروژه دروغین کشته سازی و رساندن آمار کشته های حوادث پس از انتخابات به «72تن» از کدام محافل خط می گرفته و چرا افراد زنده ای چون ترانه موسوی، سعیده پورآقایی، احمد کارگرنجاتی، محسن ایمانی و... را به عنوان مقتول جا زده و بر سر قبرهای بی جنازه شیون سر داده است.

نوروز اعلام کرده که حنیف مزروعی از 23خرداد (فردای انتخابات) زندگی مخفیانه را آغاز کرده اما توضیح نداده که نامبرده چرا بلافاصله پس از انتخابات مفقود شده و با چه واسطه هایی سر از اروپا درآورده است.

با وجود متواری شدن حنیف مزروعی و ادعای سایت نوروز مبنی بر کناره گیری وی از سردبیری سایت، به نظر می رسد نامبرده همچنان سایت را اداره می کند و پاسخ اخیر نیز از سوی خود وی صادر شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد