کیهان

... چند روزی قفسی ساخته‌اند از بدنم ...

کیهان

... چند روزی قفسی ساخته‌اند از بدنم ...

نگرانی ستون پنجم از افشای جنایت های آمریکا

عضو گروهک نهضت آزادی مدعی شد تصویب بودجه از سوی مجلس شورای اسلامی برای شناسایی و معرفی موارد نقض حقوق بشر در آمریکا و انگلیس، مغایر قانون اساسی است.

مهدی معتمدی مهر طی مقاله ای در سایت گویانیوز مدعی شد: این مصوبه مغایر اصل 72 قانون اساسی است که می گوید مجلس نمی تواند قوانینی وضع کند که با اصول و احکام مذهب رسمی کشور یا قانون اساسی مغایرت داشته باشد. این مصوبه هزینه بر است ضمن اینکه مداخله در حاکمیت ملی آن کشورهاست.

وی همچنین مدعی شد ورود ایران به هر نوع جنگ روانی با دولت های آمریکا و انگلیس، با منافع ملی ایران ناسازگار است و نوعی اعلام جنگ سرد محسوب می شود.

این موضع مضحک در حالی است که گروهک نهضت آزادی به عنوان ستون پنجم آمریکا نه تنها همواره از ادعای دولت های استکباری مبنی بر نقض حقوق بشر در ایران استقبال کرده بلکه حتی خود برای پرونده سازی علیه جمهوری اسلامی یاری رسانده است. نهضتی ها پس از سرویس دهی ویژه به سفارت آمریکا در تهران، در ماجرای جنگ تحمیلی نیز تبدیل به ستون پنجم استخبارات رژیم صدام شدند و امروز هم نوک پیکان رژیم های استکباری در جنگ سرد و جنگ نرم علیه ملت ایران به شمار می روند.

نهضتی ها هرگز به سیاست های جنایتکاران و ضد انسانی آمریکا و انگلیس در نقض حقوق ملت ها اعتراض نکرده اند به نحوی که سال گذشته سایت میزان نیوز با اشاره به همین سکوت سؤال برانگیز تصریح کرد با این وضعیت طبیعی است که ما روشنفکران همواره زیر سؤال باشیم و مورد اتهام مزدبگیری واقع شویم.

آمریکا به ویژه در دهه اخیر بزرگترین ناقض حقوق بشر در جهان و خاورمیانه محسوب می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد