کیهان

... چند روزی قفسی ساخته‌اند از بدنم ...

کیهان

... چند روزی قفسی ساخته‌اند از بدنم ...

رژیم صهیونیستی به آخر خط رسیده است

رئیس جمهور در مصاحبه مطبوعاتی خود که روز گذشته در جمع تعداد زیادی از خبرنگاران داخلی و خارجی انجام شد بر پایان عمر رژیم صهیونیستی تأکید کرد. دکتر احمدی نژاد گفت: «امروز مسئله فلسطین به مسئله ای برای تمام جامعه بشری و انسانی تبدیل شده و فقط یک زخم بر سینه جوانان و زن و مرد فلسطینی نیست بلکه یک زخم بر دل و جان و روح جامعه بشری است.»

ریاست محترم جمهوری اسلامی ادامه داد:« شما سخنان دردآلود رئیس جمهور یک کشور آفریقایی را که به صراحت اعلام کرد که آنها آمدند در کشور ما و جنگ داخلی و کشتار راه انداختند شنیدید. آنها شرط پایان دادن به این کشتار را شناسایی رژیم جعلی صهیونیستی قرار دادند. بسیاری از روسای جمهور نیز به خود من نقل کردند که ما برای بهره گیری از منابع مالی یا فرصت های اقتصادی سازمان های جهانی و بعضی کشورهای بزرگ جهان، توصیه، موظف یا ملزم شده ایم رژیم جعلی صهیونیستی را به رسمیت بشناسیم و با او رابطه اقتصادی و سیاسی برقرار کنیم.»

دکتر محمود احمدی نژاد خاطر نشان کرد: «همه ملت ها حتی ملت های اروپایی امروز متضرر هستند. شما ببینید در اروپا بسیاری از کشورها فاقد استقلال سیاسی اند و قادر نیستند خارج از ضوابط تنظیم شده توسط صهیونیسم جهانی در برابر مسائل جهان موضع گیری کنند و رسما می گویند صهیونیست ها ما را تحت فشار قرار می دهند و باید سالانه به آن باج و خراج بپردازند.»

دکتر احمدی نژاد با بیان این که صهیونیست ها در بسیاری از کشورها از پرداخت مالیات معاف هستند، گفت:«یک اروپایی باید برای تامین نان و قوت خود و خانواده اش تلاش کند و به طور کامل و تا پنس و فرانک و مارک آخر مالیاتش را بپردازد، اما صهیونیست های بزرگ در کشورهای اروپایی فعالیت اقتصادی می کنند و مالیات هم نمی پردازند و دولت های اروپایی موظفند علاوه بر اطاعت محض از چارچوب های دیکته شده توسط صهیونیسم جهانی، سالانه هزینه های سنگین آن را نیز بپردازند.»

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد: «برخی آن قدر اسیر و گروگان ِ صهیونیسم جهانی هستند که قادر نیستند خود را از تار و پود تنیده در مناسبات آن، نجات دهند. امروز برخی به خیال خود می خواهند در فلسطین اشغالی جشن تولد بگیرند و تصور می کنند این امر موجب تقویت رژیم مضمحل صهیونیستی است.»

دکتر محمود احمدی نژاد همچنین گفت:«چرا آنها جشن 50 یا 55 سالگی نگرفتند و امروز به این فکر افتادند، من یک حرف با شما دارم؛ برای مرده جشن تولد برقرار کردن تاثیری ندارد؛ چرا که این مرده با انفاس آقایانی که می خواهند جمع شوند زنده نخواهد شد؛ البته زمانی منافع برخی را تامین می کرد اما الان در کجاست؟ پس از 60 سال جنایت، رژیم صهیونیستی به آخر خط رسیده است!»

نظرات 1 + ارسال نظر
علی آخوندزاده چهارشنبه 25 اردیبهشت 1387 ساعت 12:50 ب.ظ

درباره کارگزاران کاملاْ موافقم. این حزب از اول تشکیل شدنش مردمی نبوده و نیست . رهبری هم با تشکیل این حزب مخالفت کردند اما متاسفانه با حمایت های آقای هاشمی این حزب تاسیس شده و به کردن خون مردم داخل شیشه(!) آغاز کردند!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد