کیهان

... چند روزی قفسی ساخته‌اند از بدنم ...

کیهان

... چند روزی قفسی ساخته‌اند از بدنم ...

حافظه

گفت: یکی از روزنامه نگاران وابسته به طیف افراطیون مدعی اصلاحات که به خارج از کشور گریخته طی مصاحبه ای گفته است؛ هرگز به یاد نمی آورم که در روزنامه های طرفدار اصلاحات به دغدغه های مردم بی توجهی کرده باشیم!

گفتم: ولی سردمداران اصلی جبهه اصلاحات بارها اعتراف کرده اند که یکی از علت های رویگردانی مردم از آنها بی توجهی اصلاح طلبان به مشکلات و دغدغه های اصلی مردم بوده است.

گفت: احتمالاً این یارو هنگام فرار به خارج کشور یادش رفته که حافظه اش را هم با خودش ببره.

گفتم: آدم کم حافظه ای جلوی آینه ایستاد و با تعجب به تصویر خودش گفت؛ چقدر قیافه ات آشناست؟! به نظرم می رسد که قبلاً یک جایی تو را دیده باشم؟ و بعد از کمی فکر کردن گفت؛ آهان! یادم اومد، هفته قبل توی آرایشگاه دیده بودمت.

نظرات 3 + ارسال نظر
ارتباط دوشنبه 6 خرداد 1387 ساعت 07:32 ق.ظ http://www.ertebat.blogsky.com

سلام
یکی از دوستان پیشنهاد کرد وبلاگتون رو ببینم . واقعا وبلاگ جالبی دارید . مطالب هم واقعا به دردبخوره .
دلم می خواد باهم تبادل لینک داشته باشیم . دوست دارم لینکتون رو تو سایتم داشته باشم تا هر وقت هم خودم و هم بازدید کننده هام دلمون خواست بتونیم بهت سر بزنیم .
اگه مایل به تبادل لینک باشید وبلاگ من رو با نام
۩۞۩ بی پرده زنان و مردان را ببینید ۩۞۩ لینک کنید . و حتما به من اطلاع بدید که وبلاگ شما رو با چه نامی لینک کنم .

ارتباط دوشنبه 6 خرداد 1387 ساعت 07:32 ق.ظ http://www.ertebat.blogsky.com

سلام
یکی از دوستان پیشنهاد کرد وبلاگتون رو ببینم . واقعا وبلاگ جالبی دارید . مطالب هم واقعا به دردبخوره .
دلم می خواد باهم تبادل لینک داشته باشیم . دوست دارم لینکتون رو تو سایتم داشته باشم تا هر وقت هم خودم و هم بازدید کننده هام دلمون خواست بتونیم بهت سر بزنیم .
اگه مایل به تبادل لینک باشید وبلاگ من رو با نام
۩۞۩ بی پرده زنان و مردان را ببینید ۩۞۩ لینک کنید . و حتما به من اطلاع بدید که وبلاگ شما رو با چه نامی لینک کنم .

علی اخوندزاده دوشنبه 6 خرداد 1387 ساعت 10:06 ب.ظ http://www.kimia.blogfa.com

هر روز پول خرج می کردم و کیهان را می خریدم تا فقط قسمت گفت و شنود آن را مطالعه کنم. اگر همیشه این کار را بکنید و گفت و شنود را در همان روز در وبلاگتان قرار دهید خیلی ممنون می شوم. حداقل جلوی ضرر بی خودی من را می گیرید!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد