کیهان

... چند روزی قفسی ساخته‌اند از بدنم ...

کیهان

... چند روزی قفسی ساخته‌اند از بدنم ...

سرلشکر جعفری : ساختار بسیج و سپاه با توجه به شرایط تغییر می کند

 سرلشکر جعفری

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تحول در سپاه و بسیج را امری قطعی، ضروری و اجتناب ناپذیر دانست و تأکید کرد که ساختار این دو باید با توجه به شرایط تغییر کند.

به گزارش روابط عمومی نیروی مقاومت بسیج، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری که در همایش سراسری فرماندهان و مدیران نیروی مقاومت بسیج در ستاد این نیرو سخن می گفت، ماهیت سپاه و بسیج را ماهیتی انقلابی عنوان کرد و افزود: سازمان سپاه نباید خود را به دستورالعملها، آیین نامه ها و بخشنامه های سازمانی محدود کند بلکه باید ساختار و سازمان خود را با توجه به شرایط تغییر دهد، چون سپاه برای پاسداری از دستاوردها و ارزشهای انقلاب اسلامی تشکیل شده و باید همواره انقلابی باقی بماند.

جعفری افزود: نیروهای بسیجی در هشت سال دفاع مقدس به گونه ای عمل کردند که ارزشهای بسیاری را بدست آورد و بعد از جنگ، مأموریت بسیج شرکت در کارهای مردمی و فرهنگی است.

وی پیروزی های لبنان و فلسطین را به تأسی از حرکت جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و افزود: باید بدانیم که اگر ما به تکلیف الهی عمل کنیم نصرت الهی هم یار و همراه ما خواهد بود، چنانچه حزب الله لبنان را یاری کرد و امروز رژیم صهیونیستی حتی با داشتن مدرن ترین امکانات و تجهیزات نظامی، از موشکهایی که به دست توانمند مردم فلسطین ساخته می شود در امان نیست.

فرمانده کل سپاه با اشاره به تحولاتی که در منطقه و جهان در حال وقوع است، افزود: باید آماده باشیم تا با تصمیم گیری درست، نقش تعیین کننده ای داشته باشیم و سپاه پاسداران باید همواره هوشیاری خود را در قبال تهدیدات خارجی و داخلی حفظ کند.

فرمانده نیروی مقاومت بسیج با اشاره به ماهیت اصلی مأموریت بسیج که با مردم سر و کار دارد، گفت: در واقع بدنه بسیج مردم هستند و طرح امنیت محله با هدف کمک به برقراری امنیت در محله ها تلاش دارد تا از حریم خانواده صیانت و حفاظت کند.

وی با اشاره به اینکه سپاه و بسیج به عنوان یک سازمان انقلابی و مردمی در هر عرصه ای که وارد شده با عنایت خداوند موفق بوده، خواستار همکاری مؤثر و انقلابی قوه قضائیه، مجلس شورای اسلامی و دولت با این نهاد برای حل موانع و مشکلات قانونی در جهت اجرای بهتر مأموریت ها شد.

نظرات 1 + ارسال نظر
س جمعه 20 آذر 1388 ساعت 01:29 ق.ظ http://basij30kjb.blogfa.com

سلام
اگه ممکنه لینک کنید تا بدینوسیله امکان دسترسی عده بیشتری از علاقه مندان به بسیج و بسیجی
http://basij30kjb.blogfa.com
فراهم آید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد