کیهان

... چند روزی قفسی ساخته‌اند از بدنم ...

کیهان

... چند روزی قفسی ساخته‌اند از بدنم ...

اصولگرایان غیر از احمدى نژاد کاندیداى دیگرى ندارند

رئیس مجلس شورای اسلامی از منتفی شدن انتخاب نامزدی غیر از احمدی نژاد درمیان اصولگرایان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ها علی لاریجانی دیروز درحاشیه کنفرانس حمل ونقل و ترافیک در هتل المپیک تهران در گفتگو با خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره نتیجه جلسه ای که با حضور برخی از شخصیت های اصولگرا در منزل علی مطهری نماینده تهران برگزار شده بود، گفت: در این جلسه معلوم شد که طرح آقای مطهری امکان پذیر نیست و لذا منتفی شد.

لاریجانی توضیحات بیشتری درباره طرح مطهری ارایه نکرد و فقط گفت: در جلسه مذکور قالیباف هم حضور داشته است.

علی مطهری پیش از این گفته بود که به دنبال طرحی برای انتخابات آتی ریاست جمهوری است که براساس آن یک نامزد اصولگرا غیر از احمدی نژاد کاندیدا شود و یک چهره شاخص دیگر سمت معاون اولی او را برعهده گیرد.

لاریجانی همچنین در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه گفته می شود در فراکسیون اصولگرایان اراده ای حاکم است که مانع از اعلام حمایت آن از نامزدی یک فرد اصولگرا در انتخابات می شود، گفت: هیچ اراده ای حاکم نیست بلکه در مجلس دمکراسی کاملا حاکم است و هیچکس نمی تواند نظری را به دیگران تحمیل کند. وی افزود: اینکه مجلس به عنوان یک قوه مستقل در انتخابات قوه مجریه دخالت کند را مناسب نمی دانیم همانطور که دخالت قوه مجریه در انتخابات قوه مقننه درست نیست.» لاریجانی خاطرنشان کرد: «جایگاه مجلس به عنوان یک قوه مستقل طوری نیست که بخواهد در کار قوای دیگر دخالت کند.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد