کیهان

... چند روزی قفسی ساخته‌اند از بدنم ...

کیهان

... چند روزی قفسی ساخته‌اند از بدنم ...

وطن فروش از بسیج دم می زند

علی شکوری راد نماینده مدعی اصلاحات مجلس ششم، طی مقاله ای در روزنامه حیات نو با اشاره به تأسیس حزب مشارکت در روز 5 آذر و همزمانی این روز با تأسیس بسیج مستضعفان، نوشته است «من به آرمان های بسیجیانی مانند همت ها، باکری ها و باقری ها که چکیده خوبی های یک ملت را با خود داشتند اعلام وفاداری کرده و قلبم را به آرمان های آن شهیدان عزیز می سپارم»! شکوری راد در ادامه نوشته است «من امروز افتخار می کنم که در کنار ملت بزرگی هستم که جنبش سبز را به راه انداخته است».

ظاهراً آقای شکوری راد فراموش کرده است که حزب مشارکت - حزب متبوع ایشان- «بسیج را عامل خشونت» و «فرهنگ بسیجی را عامل عقب افتادگی کشور» معرفی کرده است و یادش رفته که تا همین چند روز پیش همراه با اراذل و اوباش شعار «توپ تانک بسیجی دیگر اثر ندارد»! بر زبان داشت و به روی خود نمی آورد که چگونه در روز قدس از اسرائیل حمایت می کرد و در روز 13 آبان، به نفع آمریکا شعار می داد.

گفتنی است این روزها برخی از اعضای حزب مشارکت که به خاطر وطن فروشی و پیروی آشکار از دستورالعمل های رسماً اعلام شده آمریکا و اسرائیل و دهها خیانت و جنایت دیگر، طشت رسوایی آنان با سر و صدای زیاد از بام نفاق فرو افتاده است، تلاش می کنند وطن فروشی و خیانت آشکار خود به ملت را با اینگونه فریب کاری ها از اذهان عمومی پاک کرده و گریبان خویش را از مکافات و مجازات قانونی که در انتظار آنان است برهانند.

افرادی مثل شکوری راد فراموش کرده اند که مردم مسلمان و پاکباخته این مرز و بوم، روح بلند و ضداستکباری شهید همت ها و شهید باکری ها و شهید باقری ها را با ماهیت برملا شده هواداران آمریکا و اسرائیل اشتباه نمی گیرند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد